środa, 29 kwietnia 2015

Return.


Blogger/ ka ?

Ostatnimi czasy sporo zastanawiałam się nad tym czy mogę nazywać się "bloggerką", w końcu mój ostatni wpis ukazał się ponad dwa miesiące temu ... szczerze mówiąc niewiele brakowało, żebym usunęła bloga, ale wtedy zdałam sobie sprawę że to byłoby jednoznaczne z pozbyciem się mojej pasji - jaką jest pisanie . Nie jestem profesjonalistką i pewnie nigdy nie będę, ale przynajmniej tak mogę okazywać co czuję, poprawiać umiejętności i najważniejsze - dzielić się z Wami moimi doświadczeniami i opiniami . Blogowanie nie polega na zdobywaniu jak największej ilości wyświetleń czy komentarzy to ma być przede wszystkim dobra zabawa !
Postanowiłam spróbować raz jeszcze i przy wolnej chwili zaglądać tu z newsami jak i czytać co ciekawego u Was sie dzieje.
Osobiście polecam blogi (Zuza) i (Ado) naprawdę warto ! :-) 





2 komentarze:

  1. Dobrze, że wróciłas! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń