niedziela, 11 stycznia 2015

New changes appearance.

Hej Kochani !

Bardzo Wam dziękuję za tak miłe przyjęcie do grona blogerów, nie spodziewałam się aż tylu pozytywnych komentarzy ;) Nie chcąc Was zaniedbywać już dziś dodaje kolejnego posta ^.^

Jak już wcześniej wspomniałam należę do osób nieco zwariowanych, tak więc ostatnimi czasy eksperymentowałam trochę z moimi włosami ; ) Zaczęłam od lekkiego ombre na własnych włosach, ale stwierdziłam że, to za mała zmiana. Zdecydowałam się więc na brąz i żeby nie było nudno to po krótkim czasie dołożyłam kolejne ombre. Jednakże postanowiłam zatrzymać się na odcieniach blondu ;) Przy każdej kolejnej zmianie słyszałam co rusz nowe opinie od rodziny i przyjaciół, w którym to kolorze wyglądałabym najlepiej ;P













Od ok. 4 miesięcy na moich włosach gości blond aczkolwiek myślę nad kolejną zmianą, tym razem może rudy ? A Wy co myślicie ? ; )




31 komentarzy:

  1. Zrób wściekło rudy i walnij ombre :D

    A potem znów wróć do blondu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaw blond, mega ładnie w nim wyglądasz ;). może coś z końcówkami włosów sobie zrób, jakiś inny kolorek bo wiem ,że włosy się nudzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Blond The Best Piękna ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne zdjęcia ! Według mnie najładniej Ci w blondzie :)
    Obserwuje :)
    Chcesz to zajrzyj do mnie
    http://nataicudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie ci w blondzie, ślicznie też wyglądałaś w brązie ^,^
    Zapraszam do mnie : http://aanother-realityy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne metamorfozy, ja zawsze jak coś kombinuje z włosami to jestem potem niezadowolona ...:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie też tak z początku było ;) Ale próbować zawsze warto ^^

      Usuń
  7. blond i tylko z przedziałkiem :* (you know who I am) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ślicznie Ci w blondzie ale jeśli chcesz taki rudy rudy to niestety kolor na jeden dzień szybko się wypłukuję i kolor nie zaciekawie wygląda trzeba go często odświeżać.. A co byś powiedziała może na jakieś kolorowe refleksy subtelnie podkreśliła byś swój piękny blond ale nie było by też za nudno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy pomysł ;) Możliwe że niedługo skorzystam ^^

      Usuń
  9. O nie, w blondzie wyglądasz prześwietnie, zostaw tak! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie ci w brązowych : o <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie najlepiej wyglądasz w blondzie.
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi sie brąz! Najlepszy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnemu we wszystkim ładnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Brąz mega! Ale w blondzie też bardzo ładnie, szczególnie w tym pierwszym i ostatnim odcieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kolory włosów każdy kolor Ci pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm, ja myślałam o ombre na swoich włosach, ale boję się efektów.
    by-mickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ombre jest genialne! sama chetnie bym sobie zrobila,ale obawiam sie kontrastu! :-) buziaki
    Moze obs? zacznij i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. W blondzie wyglądasz naprawdę ładnie, a może bardzo jaśniutki platynowy? :) rude włosy fajnie wyglądają ale się farba strasznie spłukuje zwłaszcza z rozjaśnianych, miałam i nie polecam, potem ciężko zrobić cokolwiek z włosami bo czerwony barwnik zawsze wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W blondzie wyglądasz rewelacyjnie :) Mogłabyś pomyśleć nad rozjaśnieniem go ardziej w platyne :) Pozdrawiam http://stefansky93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne masz włosy :) zapraszam do mnie www.marciki.blogspot.com oczywiście zostawiam obsa 😎

    OdpowiedzUsuń
  21. Naturalność zawsze najlepsza :* ♥♥♥ ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń